AVIMAP met Liveatlas crasht

Updates van Avimap, vragen over het gebruik van apps als ondersteuning bij het tellen, geluidsapparatuur etc

AVIMAP met Liveatlas crasht

Berichtdoor Marcel van der Tol (MTOL02) » zo maart 31, 2019 11:22 pm

Het lukt mij niet meer om met liveatlas in AVIMAP te werken.

Iedere keer als ik op één of andere manier de kaart vanuit het invoerscherm zichtbaar probeer te maken, crasht het programma en krijg ik het scherm: "niet afgesloten bezoeken". Daarin staan ook bezoeken die je gewoon hebt afgesloten.

Na twee keer proberen kan je het bezoek afsluiten. De knop annuleren werkt in dit scherm niet. Vervolgens moet je twee keer op ok drukken om de bezoekgegevens op te slaan. Alle commando's moeten hier dus twee keer uitgevoerd worden, voordat er wat verandert.Je kan wel terug naar de invoer, door gegevens toevoegen te kiezen, maar zodra je om de kaart vraagt, crasht het programma weer. Na verloop van tijd vindt Android dat de app er maar moet stoppen.

De GPS staat aan en het programma heeft toegang tot de locatiegegevens en de telefoon. Ik heb de app enkele malen opnieuw ge-installeerd en ook het toestel opnieuw opgestart.

Op 23 september kon ik de App nog wel gebruiken op dit toestel. Dit gebeurt sinds 30 maart op een Samsung note 8 met android 9. Software is up to date.

Op een ander Android 8 toestel werkt de app wel goed.

Enig idee wat er aan de hand is?

Marcel van der Tol
MTOL02

naam: Marcel van der Tol

Keer terug naar Techniek