Gebruik AVIMAP

Updates van Avimap, vragen over het gebruik van apps als ondersteuning bij het tellen, geluidsapparatuur etc

Gebruik AVIMAP

Berichtdoor Huib Vissers (HVSS00) » zo apr 08, 2018 12:38 am

Mijn vraag betreft het VOORAF(?!) invullen van algemene gegevens bij het gebruik van de AVIMAP app, zoals bijvoorbeeld mijn medetellers en telomstandigheden.
Ik heb zojuist een TEST-telling uitgevoerd (ziet er best goed uit allemaal) en merkte dat ik dat onder mijn naam prima kon doen (uiteraard nog zonder upload want het was geen echte telling)
Daarom weet ik nu niet of ik ACHTERAF nog aanvullende gegevens kan invullen zoals in mijn geval mijn medetellers die eigenlijk de echte experts zijn (ik ben 'slechts' de administratieve nerd so-to-speak). Vooraf lijkt niet mogelijk te zijn!!
Graag ontvang ik hierover extra info hoe dat allemaal (binnen de 'app' dus) gerealiseerd kan worden.

Met vriendelijk groet en bij voorbaat bedankt,
Huib Vissers (HVSS00)
HVSS00

naam: Huib Vissers

Re: Gebruik AVIMAP

Berichtdoor Joost van Bruggen (XSVN08) » di apr 10, 2018 2:38 pm

je kan in de huidige versie van Avimap niet van te voren aangeven wie je medetellers zullen zijn. Op zich zou dat wel een mogelijkheid kunnen worden en we zullen het bespreken.
Weersomstandigheden vul je logischer wijze ná de telling pas in. Op het moment dat je het bezoek afsluit in de app kan je in het opmerkingenveld de telomstandigheden aangeven.

Pas daarna ga je de telling uploaden. dus dit laatste kan je wel gewoon testen.

overigens is het ook zo dat je ook het uploaden van een test-telling zou kunnen doen want op de PC kan je in Avimap ook een hele ronde er meteen uitgooien.

Groet!

Joost van Bruggen
XSVN08

naam: Joost van Bruggen

Keer terug naar Techniek