Aantallen invoeren/wijzigen

Updates van Avimap, vragen over het gebruik van apps als ondersteuning bij het tellen, geluidsapparatuur etc

Aantallen invoeren/wijzigen

Berichtdoor Stefan Slings (SSNS02) » ma maart 16, 2020 11:09 pm

Hallo,

Ik gebruik Avimap nu voor het tweede seizoen, en dit seizoen voor het eerst de iOS-versie. Ook was ik voor het eerst in een uiterwaard (voorheen alleen in bosgebieden geteld). Vanochtend telde ik 40 knobbelzwanen en 100 grutto's. Ik kan bij deze soorten geen groter aantal invoeren dan 1, noch het aantal achteraf wijzigen. Bij brandganzen kan het wel. Ik heb in dit forum gelezen dat het veld 'aantal' bij de meeste soorten is afgeschermd. Wat is de reden daarvoor? En is er een manier om het veld 'aantal' voor bepaalde soorten te activeren? Ik moet zeggen dat het erg frustrerend was om zoveel stipjes op de kaart te zetten. Ik hoop dat er een oplossing voor is! Alvast bedankt voor jullie hulp.

Met vriendelijke groet,
Stefan Slings
SSNS02

naam: Stefan Slings

Re: Aantallen invoeren/wijzigen

Berichtdoor Stefan Slings (SSNS02) » do maart 19, 2020 11:05 pm

Ik denk dat ik zelf het antwoord heb gevonden. Grutto en knobbelzwaan vallen nog buiten de datumgrenzen en zouden nu dus nog broedcode 0 moeten krijgen, dus kan ik ze net zo goed niet invoeren. Correct me if I'm wrong :)
SSNS02

naam: Stefan Slings

Keer terug naar Techniek