AviMap Lenovo Yoga Tablet Android 6.0 (Marshmallow, API: 23)

Updates van Avimap, vragen over het gebruik van apps als ondersteuning bij het tellen, geluidsapparatuur etc

AviMap Lenovo Yoga Tablet Android 6.0 (Marshmallow, API: 23)

Berichtdoor Joep Vermaat (JVRT02) » ma apr 23, 2018 2:43 pm

Goedemiddag. Ik hoop dat medegebruikers of de ontwikkelaar mij uit de brand kan helpen. Sinds begin dit jaar heb ik een Android update uitgevoerd op mijn tablet waarmee ik al twee jaar tellingen invoer. En sinds die update kan de Avimap applicatie niet meer installeren.

Het gaat om een Lenovo Yoga 850F tablet en de versie van Android 6.0 (Marshmallow). De app verschijnt niet meer in de play store, maar ook als ik de apk buiten de play store om download wil de applicatie niet succesvol installeren.

https://apk-dl.com/nl.sovon

Ik heb tijdelijk gelukkig een andere Lenovo tablet met Android 5.0 tot mijn beschikking, maar ik zou graag mijn trouwe eigen machine het veld weer innemen. Verder niets dan lof over de applicatie, een feest om te gebruiken en een enorme tijdwinst ten opzichte van handmatig tellen. Ik zou willen dat de Landschappen dezelfde ontwikkelaar een versie te maken voor de weidevogel invoer, want die werkt minder praktisch.

Bedankt voor de hulp! Ik hoop dat jullie een oplossing weten. Ander zit er niks anders op dan mijn tablet te kraken (rooten) of te downgraden.

Groeten,

Joep
JVRT02

naam: Joep Vermaat

Keer terug naar Techniek